Okna a dveře
Jako autorizovaný dodavatel plastových, hliníkových, dřevěných oken a dveří nabízíme rozsáhlý sortiment produktů stabilního českého výrobce s 10ti letou zárukou. Ke všem těmto produktům nabízíme příslušné doplňky jako parapety, žaluzie, sítě a ostatní.
Co umíme?
Zajišťujeme kompletní servis spojený s výměnou oken a dveří:
- zdarma zaměření
- zdarma vypracování cenové nabídky
- doprava a montáž výrobků
- odvoz a likvidace odpadů
- zednické začištění
Dodáváme okna a dveře pouze od českého výrobce z vysoce kvalitních německých profilů.
Nabízíme okna a dveře s různými izolačními a technickými vlastnostmi, včetně těch splňujících nejpřísnější kritéria kvality.
Výrobce klade velký důraz na maximální zabezpečení Vašeho domu, bytu a nabízí koncepční řešení Vorlíček SUPER LOCK , díky kterému jsou okna, dveře i balkonové dveře odolné proti vypáčení.
Velké množství foliových dekorů.
Výplně stavebních otvorů:
- OKNA
- Plastová okna – produktové řady
- Hliníková okna – produktové řady
- Dřevěná okna – produktové řady
- Okna dřevo – hliník – produktové řady
BALKONOVÉ DVEŘE – produktové řady
VCHODOVÉ DVEŘE – produktové řady
Další produktové řady a technické informace viz. katalog firmy Vorlíček , s.r.o.
K námi dodaným oknům nabízíme okenní příslušenství – žaluzie vertikální a horizontální, parapety vnitřní a venkovní, látkové rolety, sítě proti hmyzu.
V sídle naší firmy je pro Vás připravena vzorkovna, kde Vám rádi poradíme se správným výběrem podle vašich požadavků a kde budete mít možnost si vzorky výrobků prohlédnout a vyzkoušet.
CENÍK SERVISNÍCH PRACÍ
Záruční opravy – zdarma
První seřízení při montáži – zdarma.
Servisní práce, práce mimo záruční servis a pozáruční servis: 450,- Kč za každou započatou hodinu + cestovné 8,- Kč/km
Servisní práce požadované do 24 hod. : 600,- Kč za každou započatou hodinu + cestovné 8,-Kč/Km
Záruční servis k uplatnění až 10-ti leté záruky – GARANČNÍ PROHLÍDKA ( vyčištění kování od prachu a nečistot, seřízení a promazání kování, kontrola těsnosti křídla): 125,- Kč/křídlo + cestovné 8,-Kč/Km, nebo dle dohody.
Mimo výše uvedený ceník servisních prací, lze využít námi nabízenou telefonickou konzultaci (za
účelem seřízení a základní údržby) a to na tel.čísle: +420 608 939 578
Seřizování oken a dveří provádíme jen u námi namontovaných výrobků.
Okenní příslušenství opravujeme a dodáváme pouze do námi dodaných oken.
CENÍK MONTÁŽNÍCH PRACÍ
PLASTOVÁ OKNA - STANDARDNÍ OKNA (panelákového typu) a DVEŘE
Montážní práce
od 0 - 20 metrů
od 21 - 100 metrů
Demontáž
70,- Kč / bm
70,- Kč / bm
Montáž
210,- Kč / bm
200,- Kč / bm
Začištění
190,- Kč / bm
175,- Kč / bm
Likvidace
dle aktuálního ceníku skládky
+ odvoz 10,- Kč / km
dle aktuálního ceníku skládky
+ odvoz 10,- Kč / km
DŘEVĚNÁ OKNA a DVEŘE, OKNA a DVEŘE DŘEVO-HLINÍK
Montážní práce
od 0 - 20 metrů
od 21 - 100 metrů
Demontáž
70,- Kč / bm
70,- Kč / bm
Montáž
240,- Kč / bm
210,- Kč / bm
Začištění
190,- Kč / bm
190,- Kč / bm
Likvidace
dle aktuálního ceníku skládky
+ odvoz 10,- Kč / km
dle aktuálního ceníku skládky
+ odvoz 10,- Kč / km
HLINÍKOVÁ OKNA a DVEŘE
Montážní práce
od 0 - 20 metrů
od 21 - 100 metrů
Demontáž
70,- Kč / bm
70,- Kč / bm
Montáž
980,- Kč /m2
700,- Kč / m2
Začištění
190,- Kč / bm
190,- Kč / bm
Likvidace
dle aktuálního ceníku skládky
+ odvoz 10,- Kč / km
dle aktuálního ceníku skládky
+ odvoz 10,- Kč / km
Montáž paropropustných a parotěsných pásek dle ČSN EN 730504-2 a 746077, vč. použitého materiálu - 85,- Kč/bm
UVEDENÉ CENY JSOU BEZ DPH
Platnost výše uvedených cen od 1.8.2021
ŠPALETOVÁ OKNA
Nutno nacenit individuálně
Reklamační řád a záruční podmínky
Tento reklamační řád stanoví závazná pravidla pro uplatňování reklamací a obsahuje informace týkající se zvláštních
podmínek reklamací výrobků, které společnost HV-STAV, s.r.o dodala, případně namontovala svým zákazníkům
(dále jen „Reklamační řád“).
Uplatňování práv z důvodu vadného plnění, zákonné záruky, z důvodu nedostatku jakosti při převzetí nebo smluvní
záruky ohledně výrobků a služeb poskytovaných společností HV-STAV, s.r.o. všem jejím zákazníkům (dále jen
„Zákazník“) se dále řídí příslušnými ustanoveními zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, zákonem č.
634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele v platném znění (v případech, kdy je Zákazníkem spotřebitel) a kupní
smlouvou/smlouvou o dílo, která byla uzavřena se Zákazníkem.
1. Délka záruční doby
Záruční doba se řídí dle uzavřené smlouvy mezi objednatelem a firmou HV-STAV, s.r.o.(dále jen firma)
Pokud je na okna a dveře poskytnuta záruka 10 let (60 měsíců), je tato záruka počínaje třetím rokem jejího trvání
podmíněna prokazatelným prováděním řádné údržby povrchového ošetření ochranným balzámem (předepsaným
výrobcem ) a prokazatelným prováděním každoročních úplatných garančních servisních prohlídek (viz-ceník
servisních prací) prováděných technikem nebo jinou pověřenou osobou firmy. Pokud nebude tato podmínka splněna,
je záruční doba omezena na 24 měsíců. Za pravidelné provádění garanční prohlídky odpovídá objednatel, který je
povinen zástupce firmy k prohlídkám vyzvat.
Neposkytne-li objednatel potřebnou součinnost při předání a převzetí díla nebo při předání a převzetí objednaného
zboží nebo nepřevezme -li objednatel dílo či zboží bez vážných důvodů, neodpovídá firma za jakékoli vady dodaného
zboží vzniklé poté, co bylo smluvní plnění nabídnuto v souladu s příslušnou smlouvou k řádnému převzetí
objednateli.
Jestliže uzavřená smlouva upravuje některé otázky reklamací a záručních dob jiným způsobem než tento reklamační
řád, je upřednostňována vždy příslušná smlouva – v ostatních otázkách, které neřeší příslušná smlouva se uplatňuje
tento reklamační řád.
2. Místo a způsob uplatňování reklamací a průběh odstraňování reklamovaných vad
K reklamaci lze přijmout pouze vady na zboží, které bylo nebo je v sortimentu firmy a u něhož je prokázán původ
smluvním vztahem s firmou.
K reklamaci nelze přijmout zboží, u něhož uplynula záruční lhůta.
Reklamaci je vždy nutno podat písemně, prokazatelnou formou (dopis na adresu firmy HV-STAV, s.r.o., Velký Újezd
53, 412 01 Litoměřice), nebo e-mailem na adresu info@hv-stav.cz.
Mimo identifikace zboží a doložení původu je třeba uvést:
– Podrobný popis reklamované závady
– adresu a telefonické spojení na konečného objednatele, kde je reklamované zboží
umístěno
– číslo smlouvy nebo objednávky
Každá reklamace musí být natolik určitá, aby z ní bylo možno určit charakter reklamované
vady.
Prohlídka reklamované vady bude provedena do 10 dnů od jejího nahlášení.
Reklamace není možná a nebude vyřízena, pokud objednatel při návštěvě servisního technika nepředloží originální
stejnopis smlouvy o dílo, popř. kupní nebo jiné smlouvy či objednávky řádně uzavřené s firmou HV-STAV, s.r.o. a
nepředložením záručního listu dodaného při převzetí zakázky.
Firma započne s odstraňováním řádně reklamované a uznané vady nejpozději do 10 dnů ode dne uplatnění
reklamace, nebude-li s objednatelem dohodnuta doba jiná. Delší doba je nezbytná např. pro odstranění
reklamovaných poškození některých druhů profilů (rámů i křídel), kování, některého příslušenství a rovněž pro
kompletní výměnu celého reklamovaného prvku. Dohoda o prodloužení lhůty k odstranění reklamované vady musí
být obsažena v reklamačním protokolu, popřípadě v jiné písemnosti.
Ke každé reklamaci je sepisován reklamační protokol, který podepisují obě smluvní strany.
Firma je oprávněna požadovat veškeré účelně vynaložené náklady spojené s vyřizováním reklamace (provozní
náklady, náklady na případné znalecké posudky, poštovné, správní a soudní poplatky a podobně), jestliže bude
zjištěno, že objednatelem reklamovaná vada není vadou oprávněně reklamovatelnou.
3. Vady vyloučené z možnosti reklamace
3.1. Obecné zásady.
Jako reklamace nemohou být uznány vady na zboží vzniklé:
a)Mechanickým poškozením, nesprávným seřízením a údržbou po okamžiku předání a převzetí díla nebo zboží.
b)Neodbornou montáží objednaného a dodaného zboží (montáž nebyla zajištěna firmou).
c)Používáním v podmínkách, které mohou negativním způsobem ovlivnit vlastnosti dodaného zboží (např. vady
projektu a materiálů použitých při stavbě, zvýšená vlhkost, prašnost,…).
d)Vlastním nebo cizím zaviněním po okamžiku předání a převzetí díla nebo zboží.
e)Neodborným provedením nekvalifikovaného zásahu ze strany objednatele (např. seřizování prováděné jiným
způsobem než dle předepsaného způsobu– návodu k seřízení , který objednatel dostává při převzetí díla nebo zboží
a další úkony realizované svépomocí, které zasahují především do konstrukčních částí dodaného zboží).
f)Poškozením v důsledku událostí majících původ ve vyšší moci (např. záplavy, požáry, krupobití a podobně).
g)Seřízení se nepovažuje za záruční vadu. Objednatel při předání a převzetí objednaného zboží dostává návod na
údržbu a obsluhu a také návod na seřízení.
3.2.Profily–popis vad vyloučených z možnosti reklamace
Reklamovatelné jsou vady, jež brání řádnému užívání zboží a znehodnocující jeho fyzický stav. Posouzení
oprávněnosti reklamační vady vychází z následujících zásad, jejichž splnění a dodržení se objednatel může dovolat:
a)Estetické (optické) vady jsou posuzovány při denním světle ze vzdálenosti 1,5 m pod úhlem, který odpovídá
běžnému využití konkrétního prostoru. Vady, které při posouzení za těchto podmínek nejsou zjevně patrné, nejsou
reklamovatelné (všeobecně jsou povrchové vady jakéhokoliv charakteru o velikosti menší než 1mm přípustné, neboť
jsou zpravidla prostým okem nerozpoznatelné).
b)Plošné vady povrchové vrstvy dodaného zboží mezi které se řadí např. barevné změny nebo povrchové nerovnosti
různého druhu a důvodu vzniku, jsou přípustné, je-li jejich plošný rozměr menší než 3 mm a jejich počet nepřesáhne
5 ks na jednom prvku (v případě okna a dveří se posuzuje rám a křídlo zvlášť). Toto ustanovení se týká pouze
zboží z PVC, vady povrchové vrstvy dřevěných prvků jsou specifikovány dále.
c)Škrábance a vrypy jsou přípustné za podmínky, že součet jejich délek na jednom prvku menší než 90 mm, přičemž
délka jednoho škrábance smí být maximálně 30 mm.
d)Průhyb bílých i barevných PVC a Al profilů kolmo v rovině okna je běžný v rozmezí ± 2 mm na běžný metr délky. U
dveří (balkónových nebo vchodových) může deformace dosáhnout až 4,5 mm. Deformace vzniká zejména u
barevných profilů a je podmíněna rozdílem teplot mezi vnitřním a vnějším klimatem. I při deformaci prvku musí být
zachována funkčnost (spárová těsnost, těsnost vůči nárazovému dešti a funkce zavírání).
e)Za vadu se nepovažuje znehodnocení PVC profilů vzniklé v důsledku pozdně odstraněné ochranné fólie. Maximální
doba pro odstranění fólie po předání a převzetí díla (i po dílčím předání a převzetí), nebo po převzetí objednaného
zboží je 1 měsíc.
f)Výrobní odchylky rozměrů prvků jsou přípustné, jestliže nepřekročí maximální dovolené hodnoty dle následující
tabulky (na běžný metr výrobku): šířka a výška rámů ± 3,0 mm tloušťka a šířka vlysu rámů a křídel ± 1,0 mm šířka a
výška křídel ± 3,0 mm rozdíl délek úhlopříček křídel a rámů pravoúhlých oken a dveří ± 3,0 mm spára mezi rámem a
křídlem ± 2,0 mm.
g)U dřevěných profilů není za závadu považována nehomogenita dřevní substance, která může mít za následek
barevnou rozdílnost odstínu ve srovnání s referenčním vzorkem ve vzorníku. Rozdílnost se může projevit jak v rámci
celé zakázky, tak v rámci jednoho napojovaného vlysu. U napojovaných vlysů může navíc docházet k místní
nestejnorodosti odstínu v důsledku různých hustot dřevní hmoty a odchylkám, které jsou pro kvalitu profilu
povolené. Nejvíce ohroženy uvedenou nestejnorodostí jsou světlé odstíny lazurovacích laků a dále pak tropické
dřeviny u nichž hraje významnou roli podíl minerálních látek v nich obsažených.
• Konstrukční prvky, u nichž dále může dojít k rozdílnosti odstínu nebo hrubosti povrchu (vystupující letokruhy) jsou
zasklívací lišty, nalepovací příčky a krycí lišty.
• Tyto skutečnosti nemůže výrobce ovlivnit, vyhrazuje si proto odpovědnost za použitý odstín, nikoliv za podobnost
se vzorkem. Specifikem dřevěných profilů s nově nanesenou povrchovou úpravou na bázi vody je jejich reakce s
vlhkostí, která způsobuje také změnu odstínu (vyblednutí). Tato změna je přechodná po dobu působení vlhkosti,
nemá vliv na kvalitu povrchové úpravy a tudíž není považována za vadu.
h)Dřevěný profil eurooken je ve styku se sklem utěsněn silikonovým tmelem vytvářející souvislý provazec, který
může vykazovat nerovnoměrnou tloušťku a ve kterém se mohou vyskytovat bubliny o průměru max. 1 mm v
neomezeném množství.
i) Vzhledem k použití technologie skrytého nastřelení sponek může být mezi křídlem eurookna a zasklívací lištou
mezera až 1 mm.
3.3. Skleněné výplně – popis vad vyloučených z možnosti reklamace
Za závadu izolačního dvojskla se nepovažuje:
a) Kondenzace vzdušné vlhkosti na vnějších plochách izolačního skla (rosení) . Tvorba kondenzátu na tabuli
izolačního skla směrem do místnosti je podmíněna hodnotou koeficientu prostupu tepla izolačního skla, relativní
vlhkostí vzduchu a vnitřní a vnější teplotou. Je podporována omezenou cirkulací vzduchu (slabým či žádným
větráním, žaluziemi, záclonami a podobně) a zdroji vlhkosti ve vnitřním prostředí. Při naměřených hodnotách
vzdušné vlhkosti v místnosti nad 40 % se zvyšuje pravděpodobnost vzniku kondenzace na ploše okna směrem do
místnosti, která není považována za vadu výrobku, nýbrž za nedodržení parametrů vnitřního prostředí předepsaných
normou ČSN.
b) Prasklina ve skle. Zatížením skla za použití síly – typicky úderem, nárazem pohyblivých částí prvku, pohyby
konstrukce rámu či kontakty s konstrukcí popřípadě i jiným způsobem, může vést k lomu skla. Lom (prasklina) skla
vzniklá tímto druhem zatížení není zásadně záruční vadou.
c) Praskliny skla způsobené nerovnoměrným zahřátím skla – teplený šok.
d)Nelze reklamovat jakákoliv mechanická poškození vzniklá po předání díla či zboží a rezonující meziskelní příčky
(mřížky). Sklo není ve své ploše homogenní materiál. Při orosení se rýsují veškeré anomálie skla. Jedna se o
technologické stopy na struktuře skla, které nebrání průhledu a tyto vady nelze reklamovat.
Vady skla se se posuzují dle obchodních podmínek výrobce izolačních skel, společnosti IZOS s.r.o.
http://www.izos.org/ – technické podmínky
3.4. Žaluzie–popis vad vyloučených z možnosti reklamace
Za závadu žaluzie se nepovažuje:
a)Částečné nebo celkové opotřebení výrobku.
b)Nedoklápění lamel (při posouzení se vychází z pravidla, že skrz staženou žaluzii nesmí být mezi lamelami při
kolmém pohledu vidět na rovinu skla).
c)Světelná netěsnost po stranách žaluzie mezi lamelami a zasklívací lištou, pokud nepřesahuje max. přípustnou
toleranci 5 mm (měřena nejmenší vzdálenost lamela –zasklívací lišta).
d)Šikmý chod v horizontální rovině. Maximální rozdíl výšek v místě pásky je dán hodnotou ± 5 mm.
3.5. Parapety–popis vad vyloučených z možnosti reklamace
Posouzení oprávněnosti reklamační vady vychází z následujících zásad:
a)Mechanická poškození a optické vady Estetické (optické) vady jsou posuzovány při denním světle ze vzdálenosti
1,5 m pod úhlem, který odpovídá běžnému využití konkrétního prostoru. Vady, které při posouzení za těchto
podmínek nejsou zjevně patrné, nejsou reklamovatelné (všeobecně jsou povrchové vady jakéhokoliv charakteru o
velikosti menší než 1 mm přípustné, neboť jsou zpravidla prostým okem nerozpoznatelné).
b)Různodruhová povrchová poškození- povrchová poškození vnitřních i vnějších parapetů (např. škrábance, barevné
změny nebo povrchové nerovnosti různého druhu) jsou přípustná jen tehdy, je-li jejich největší rozměr menší než 3
mm a jejich počet nepřesáhne 5 ks na jednom prvku.
c)Přesah parapetu přes líc fasády – dovolený přesah venkovního parapetu přes líc vnější fasády nebo zdiva je 3–7 cm.
3.6. Sítě proti hmyzu–popis vad vyloučených z možnosti reklamace
Jako reklamace sítí proti hmyzu nebudou uznány následující vady:
a)Běžná opotřebení výrobku (odření laku, deformace profilu rámu sítě, ztráta funkčnosti upevňovacích kolíčků
nevhodnou manipulací a podobně).
b)Vady způsobené použitím k jiným než stanoveným účelům.
c)Vady způsobené mechanickým poškozením na základě nesprávné manipulace a instalace.
d)Částečná netěsnost sítě na straně srazu v horní a dolní části u dvoukřídlého plastového okna.
e)Rozměr sítě v případě, že v místě osazení do rámu okna není mezi rámem sítě a rámem okna mezera větší než 5
mm.
3.7. Montážní práce- popis vad vyloučených z možnosti reklamace
V rámci montážních a stavebních prací realizovaných v rámci smluvního vztahu s firmou se neuznávají následující
vady nebo zásahy:
a)Odchylky při osazení menší než dovolené. Maximální dovolená odchylka je dána tolerancí bubliny mezi ryskami v
bublinkové vodováze (jiné nástroje pro určení vodorovného nebo svislého směru se pro tyto účely neuvažují).
Vzhledem k tomuto požadavku je stanovena max. dovolená odchylka 3mm/bm v každém směru.
b)Vlasové praskliny vzniklé ve štuku zednického začištění a praskliny v napojení rámu okna na ostění, pokud nebyla
při montáži okna použita začišťovací APU lišta.
c)Další zásahy nerealizované pracovníky firmy HV-STAV, s.r.o. v konečném důsledku způsobilé ovlivnit kvalitu
stavebních a montážních prací.
4. Závěrečná ustanovení
Při posuzování ostatních vad, které nejsou blíže specifikovány v tomto reklamačním řádu se přihlíží k výrobním
standardům v oblasti otvorových výplní a ke všeobecnému stavu techniky.
Tento reklamační řád ve znění účinném k 31.05.2021 byl řádně schválen vedením firmy HV-STAV, s.r.o.
NÁVOD NA SEŘÍZENÍ A ÚDRŽBU PLASTOVÝCH OKEN
Okna jsou vyráběna z materiálu, který působením teplotních změn mění i svou velikost a proto je třeba okna během užívání seřizovat, mazat pohyblivé body a celé okno udržovat v čistotě. Seřízení oken se provádí zejména tehdy, pokud křídla v některých místech výrazně dosedají na rám „drhnou“. Seřízení není bráno jako reklamace a musí si ho uživatel provádět sám, popřípadě využít námi nabízenou telefonickou konzultaci na tel. čísle 608 939 578, nebo si ho objednat jako placenou službu, dle aktuálního sazebníku viz. ceník servisních prací. Níže uvádíme návod na základní seřízení.
Problém: Křídlo drhne dole
Řešení: Otočení doleva – posun křídla nahoru.
Problém: Křídlo drhne nahoře
Řešení: Otočení doprava – posun křídla dolů.
Problém: Křídlo drhne dole i nahoře nad klikou
Řešení: Otočení stavěcím šroubem u horního pantu směrem dolů.
Problém: Křídlo drhne na straně kliky
Řešení: Otočení nahoru – posun křídla od kliky.
Problém: Křídlo drhne na straně pantů
Řešení: Otočení dolů – posun křídla ke klice
Problém: Klika nejde plně uzavřít a křídlo drhne dole
Řešení: Otočení dolů – posun křídla ke klice
Mazání uzavíracích bodů
Pro dlouhou životnost kování je vhodné, aby pohyblivé části kování byly vhodně ošetřeny. Části kování by měly být 1× ročně očištěny od staré vazeliny a nanesena nová .
NÁVOD NA SEŘÍZENÍ A ÚDRŽBU PLASTOVÝCH DVEŘÍ
Vchodové dveře jsou vyráběny z materiálu, který působením teplotních změn mění i svou velikost a proto je třeba dveře během užívání seřizovat, mazat pohyblivé body a celé dveře udržovat v čistotě. Pokud zamykání dveří, nebo jejich zavírání není komfortní, musí se dveřní křídlo seřídit do správné polohy vůči dveřnímu rámu. Přestože se váha dveří pohybuje až okolo 120 kg je možné s vynaložením minimální síly toto křídlo pomocí seřizovacích pantů posouvat ve všech třech osách a tím přesně definovat polohu zavíracích bodů v křídle proti rámovým uzávěrům v rámu dveří. Seřízení není bráno jako reklamace a musí si ho uživatel provádět sám, nebo si ho objednat jako placenou službu. Níže uvádíme návod na základní seřízení.
Stranové seřízení
Výškové seřízení
Seřízení přítlaku